[toc]

27 مدل آمبره مو 2021 برای سخت پسندان

اگر اطلاعات کافی در مورد آمبره مو داشته باشید، قطعا از تطبیق پذیری بالای آن با مدل موهای مختلف آگاه هستید. امروزه در سالن های زیبایی، بخش بالایی مو، با رنگ های تیره و بخش های پایینی مو، با رنگ های روشن رنگ می­شوند که به آن آمبره اطلاق می­شود. آمبره معکوس و بالیاژ، دو تکنیک جدید و مبتکرانه برای انجام آمبره هستند. آمبره مو، تقریبا بر روی هر نوع مدل مویی قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم با معرفی مثال های مختلف از آمبره مو، این تطبیق پذیری را برای شما بیشتر شرح داده و شما را با گرایش های مد روز آشنا کنیم.

مدل آمبره مو 2021

آمبره مو رز گلد (Rose Gold)

کنتراست بین ریشه و انتهای مو از بارز ترین ویژگی های آمبره است و رنگ موی رزگلد، یکی از بهترین رنگ ها برای به نمایش گذاشتن آن است.

آمبره موهای بافته شده با رنگ صورتی آدامسی (Braided Bubblegum Pink)

موهای بافته شده با آمبره صورتی ترکیب زیبایی ایجاد می­کند که همراه با سایه چشم یا رژ لب صورتی، جذاب تر نیز می­شود.

آمبره صورتی پشمکی (Cotton Candy Pink)

اگر اخبار مربوط به مدل های مو سلبریتی ها را دنبال می­کنید، قطعا با این مدل آشنا هستید. بهتر است برای جلوگیری از مو خوره در این نوع آمبره، از شیر مو استفاده کنید.

فلامینگویی (Flamingo Ends)

رنگ صورتی از ارغوانی گرفته تا سرخابی، سایه های مختلفی دارد. برای آمبره فلامینگویی، اگر به رنگ های پرجنب و جوش علاقه داشته باشید رنگ فوشیا، و در غیر اینصورت تن های روشن رنگ صورتی توصیه می­شوند.

قرمز فید شده (Scarlet Fade)

آمبره موهای شما، لزوما نباید همواره از یک الگوی منظم پیروی ­کند. آمبره می­تواند از نقاط مختلف مو شروع شود و در جهات مختلف گسترش یابد و به تدریج کمرنگ شود.

درام ظریف (Subtle Drama)

برخلاف آمبره معمولی، در این روش رنگ کردن مو از نقاط نزدیک تری به ریشه آغاز می­شود. این امر باعث می­شود تا آمبره به تدریج رشد کرده و گسترش یابد. یعنی همانگونه که از نام آن پیداست، با گذر زمان، آمبره جنب و جوش بیشتری پیدا می­کند.

هایلایت چتری (Flared Fringe Highlight)

برای یک آمبره شیک، حتما نباید موهای تیره داشته باشید. مو ها و ریشه های روشن نیز، با کنتراستی که با رنگ صورتی ایجاد می­کنند، می­توانند بسیار زیبا به نظر برسند. برای موهای روشن، می­توان آمبره را با هایلایت چتری ترکیب کرد. به صورتی که از رنگ صورتی به عنوان هایلایت کننده استفاده شود، و صورت در بین موها قاب ­شود.

باز کات (Buzz Cut)

حتی در مدل موی بازکات نیز، می­توان از آمبره استفاده کرد. برای نمونه، می­توان در دور مو از فید سیاه، و در قسمت بالایی مو، از صورتی روشن استفاده کرد.

بیبی بلند صورتی (Baby Pink Blend)

ترکیب صورتی baby pink و رنگ اسطوخودوسی، که به آن بیبی بلند صورتی گفته می­شود، یکی از بهترین رنگ ها برای انجام آمبره صورتی مو است.

مدل آمبره مو بلک چری (Black Cherry)

در این نوع آمبره، سایه های صورتی تیره و بنفش، در برابر ریشه های تیره رنگ مو قرار می­گیرند.

منبع: byrdie