شینیون مو

شینیون مو en:Chignon (hairstyle)(به فرانسوی: chignon) یکی از مدل‌های رایج آرایش مو است. واژهٔ شینیون از اصطلاح فرانسوی chignon du cou به معنی «پس گردن» می‌آید.

به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر شینیون می‌گویند اما سبک‌ها و مدل‌های زیادی از شینیون وجود دارد. سبک‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش، عروسی‌ها و نامزدی‌ها و مراسم‌های رسمی می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است.

شینیون معمولاً براساس اینکه با چه ابزاری اجرا و انجام می‌شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتی و … اشاره کرد

به‌طور کلّی شینیون یعنی جمع کردن و ثابت‌نگه‌داشت موهای نسبتاً بلند به فُرم‌های گوناگون. مدلی است بسیار هنری که به تخصص و تجربه نیاز دارد و یکی از هنری‌ترین مدل‌های آرایشگری است. جلوه‌های زیبا و گیرای این مدل، وابسته به ابتکار، ذوق و سلیقهٔ آرایشگر حرفه‌ای یا خود فرد است.

انتخاب بهترین مدل مو برای شما که هماهنگی مناسبی با فرم صورت و لباس شما داشته باشد تخصص طراح موی سالن زیبایی نیلسا می باشد.

شینیون هنری است که به تخصص و تجربه نیاز دارد و یکی از هنری‌ترین مدل‌های آرایشگری است. جلوه‌های زیبا و گیرای این مدل، وابسته به ابتکار، ذوق و سلیقهٔ آرایشگر حرفه‌ای است.

دانستنی های آرایشی، بهداشتی

در بخش مجله آنلاین آرایشی زیبایی سالن زیبایی نیلسا، میتوانید مطالبی مفید در مورد تمامی خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید

  • 7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

تغییرات ساده در برنامه مراقبت از موهایتان می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت پوست سر شما ایجاد کند. این می‌تواند به سادگی ملایم‌تر بودن هنگام شامپو زدن یا گاهی اوقات صاف کردن موهای موج دارتان [...]

  • عکسی از یک زن جوان با پوستی درخشان که به آرامی صورت خود را لمس می‌کند و از آنزیم تراپی پوست خود راضی است و لبخند ملایمی بر لب دارد. پس‌زمینه تصویر روشن و آرام است که حسی از محیط آرامش‌بخش یک اسپا را القا می‌کند.

آنزیم تراپی پوست و فواید معجزه آسای آن چیست؟

آنزیم چیست؟ آنزیم‌ها پروتئین‌هایی هستند که به عنوان کاتالیزور در واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، آنها سرعت واکنش‌های شیمیایی در سلول‌ها را افزایش می‌دهند بدون اینکه خود در این فرآیند [...]