• مهم‌ترین ترند های رنگ مو در سال 2021

[toc]

مهم‌ترین ترند  رنگ مو سال 2021

روی سخن ما با کسانی است که از آرایشگاه برای رنگ کردن مو های خود وقت گرفته‌اند . حتماً با ما همراه باشید چرا که ما ایده‌هایی خواندنی برای شما داریم !

دوباره سال جدید و دغدغه حرکت بر روی موج مدهای جدید! احتمالاً از این تغییرات به نظر وقت گیر اندکی هراس داشته باشید اما دم دستی‌ترین راه که لازم به توضیح زیادی ندارد چیست؟ رنگ کردن مو ها . آنهم در شرایطی که خوشبختانه ترند و مدل های جدید رنگ مو های جذاب بسیار زیادند . در حالی که مهم‌ترین ترند رنگ مو در سال ۲۰۲۰ رنگ‌های نزدیک به نچرال و طبیعی بود – مانند بلوند و قهوه‌ای دارچین خنثی شده – کارشناسان پیش بینی می‌کنند سال ۲۰۲۱ به دلیل بازگشت زندگی‌ها به حالت عادی سالی سرشار از رنگ‌های سرگرم کننده باشد.

دقت کنید این بدان معنا نیست که شما باید موهای خود را به رنگ صورتی روشن رنگ کنید ( هرچند اگر می‌خواهید ، ما به شدت آنرا توصیه می‌کنیم). در عوض ، بسیاری از موارد غیر منتظره در سایه‌های کلاسیک وجود دارد که در میان موارد ترند امسال جای می‌گیرد . چرا وقتی می‌توانید رنگ “شامپاین نقره‌ای ” سفارش دهید ، هایلایت های پایه را طلب کنید؟ ما با آرایشگران برتر صحبت کردیم تا هوشمندانه‌ترین و بهترین‌ترند های رنگ مو امسال را ، از بلوند وینتیج گرفته تا آبی روشن برای آزمایش در اختیار ما قرار دهند و نتیجه آن ایجاد آلبومی است که در ادامه به شما ارائه می‌دهیم و تضمین می‌دهیم که تمامان چیزی است که شما برای امسال می‌خواهید.

 طیف رنگ قرمز

Instagram/@markryansalon

طیف رنگ قرمز

1/24

هر یک از آرایشگران که با آنها صحبت کردیم اظهار داشتند که امسال ، سال بسیار خوبی برای سایه‌های قرمز خواهد بود ، بنابراین ما آن را جذاب‌ترین رنگ برای امتحان کردن نامیدیم. مارک دبولت ، رنگ شناس مشهور و مالک سالن مارک رایان در نیویورک می‌گوید: “قرمز بهترین رنگ است زیرا می‌تواند جهت افزایش زیبایی طبیعیتان برای شما سفارشی شود.” “همه طیف‌های رنگ قرمز ، از توت فرنگی کم رنگ گرفته تا سایه‌های قرمز لعلی پررنگ ، می‌تواند برای برجسته کردن و زیباتر کردن رنگ پوست و رنگ چشم شما سفارشی شود.” خلاصه اینکه شما می‌توانید با یک سایه بسیار زیبای هلویی یا رنگ آمیزی کامل مو به قرمز کهربای مانند Queen’s gambit به درون دریای مد امسال شیرجه بزنید.

خطوط قاب گرفتن چهره

Insatgram/@bellahadid

2/24

فیس فریم

سال گذشته‌ ترند رنگ کردن دو دسته موی روشن در اطراف صورت جهت قاب گرفتن چهره شکوهمندانه به مد بازگشتند – این بار بسته به اینکه موهای شما چه مدلی باشند ، هایلایت مانی پیس یا E-girl streak نامیده می‌شود . اما به گفته جرمی تاردو ، یک آرایشگر مشهور در لس آنجلس ، این خطوط در سال 2021 به جایی نمی‌رسند مگر اینکه شروع خلاقانه‌ای در پیش بگیرید مانند رگه‌های دو رنگ بلا حدید . تاردو همچنین اضافه می‌کند این ترند بسیار ساده است و می‌تواند فوق العاده سرگرم کننده باشد و به رنگ آمیزی کامل موهای شما احتیاجی ندارد. او می‌گوید: “از آرایشگر خود بخواهید قسمت‌های جلویی موهایتان را روشنتر کند.” همچنین “اگر می‌خواهید ظاهر با کنتراست بالا داشته باشید ، می‌توانید این دستور را درمورد بقیه موهایتان نیز درخواست کنید.”

خود را برای زمستان آماده کنید

Instagram/@markryansalon

3/24

خود را برای زمستان آماده کنید

دبولت می‌گوید زمستان امسال مشتریانش تغییرات بزرگ را ترجیح ندادند و در عوض در سایه‌های فعلی خود اصلاحات ظریفی انجام می‌دهند. او می‌گوید: “مشتریان اکنون در حال انتخاب نسخه‌های بعدی و غنی‌تر برای بهار و تابستان خود هستند.” “برای مثال این قضیه برای بلوندها ممکن است به معنای اضافه کردن روبان‌هایی از سایه‌های عمیق بور جهت ایجاد سایه‌های بیشتر یا براق کردن موهای خود برای ایجاد رنگ مو ی عمیق‌تر با تناژ کره‌ای یا به زبان مد ایجاد حالت‌های گل همیشه بهار ، هلو یا زردآلو باشد. دبولت همچنین اشاره کرد ” برای سبزه‌ها ، افزودن براق کننده برای غنی سازی رنگ ، و افزودن بیشتر عناصر کهربایی ، طلایی و “روت بییر” گزینه‌های عالی هستند.” “به طور کلی احساسات گرمتر ، غنی‌تر و خوش رنگ‌تر در اولویت هستند.”

بالیاژ قهوه ای

Instagram/@beyonce

4/24

رنگ مو با تکنیک بالیاژ قهوه ای

یک هایلایت ظریف و ماهرانه پیشنهاد ما برای یک راه عالی و بی دردسر جهت جلوه‌ای تازه بخشیدن به ظاهر شماست . جامیلا پاول ، صاحب سالن مگی رز مایامی ، می‌گوید: “بالیاژ قهوه‌ای به موها ابعاد و حجم زیادی می‌بخشد.” “این رنگ ، ظاهری زیبا و ظریف برنزه به موهای شما می‌بخشد و تقریباً برای همه افراد کاربردی است.” ایجاد سایه‌های مختلفی از رنگ قهوه‌ای در سراسر موهایتان روشی بسیار مناسب برای رنگ آمیزی به طبیعی‌ترین حالت ممکن است.

الماس سیاه

JB Lacroix/WireImage

5/24

رنگ مو الماس سیاه

لیز برنز ، مدیر خلاق و صاحب سبک در سالن Goldie x Bob در دنور ، می‌گوید : “به همان اندازه که ۲۰۲۰ سال ناشناخته‌ها و گرفتن قدرت از شما بود ، این رنگ قدرت و شناخته شدن را برای شما به ارمغان می‌آورد” “این رنگ سایه نشان دهنده قدرت ، اقتدار و جذابیت است.” از آنجا که موهای سیاه بسیار براق و سالم به نظر می‌رسند ، برنز می‌گوید این رنگ در واقع طیف گسترده‌ای از رنگ پوست‌های متفاوت را شامل می‌شود – روی پوست رنگ پریده دارای اثر سفید برفی است و در پوست تیره می‌تواند رنگ‌های غنی‌تری به وجود آورد. هنگام صحبت با آرایشگر خود ، یک سایه مشکی و رنگ براق بخواهید تا درخشان‌ترین حالت ممکن به نظر برسد.

بالیاژ بلوند

Courtesy of Jamila Powell

6/24

بالیاژ بلوند

اگر در سال جدید درگیری ذهنی بیشتری برای بلوند کردن موهای خود دارید ، پاول پیشنهاد می‌کند که با یک مدل موی بالیاژ بلوند خیال خودتان را راحت کنید. او می‌گوید: “از آرایشگر خود بخواهید در سرتاسر موهایتان سایه‌های مختلف رنگ بلوند ایجاد کند .”

لبه‌های بادامی

Instagram/@lindsayrienstra

7/24

لبه‌های بادامی

شاید به نظر غیر عادی برسد ، اما تاردو در حال فکر کردن در مورد ماه‌های گرم سال است. او می‌گوید: “رنگ‌های آجیلی و گرم می‌توانند فضایی بهاری و آرام ایجاد کنند.” “ما شروع به دیدن بسیاری از رنگ‌ها مانند بادامی و گردویی می‌کنیم که در ماه‌های گرم سال 2021 با موهای سبزه مخلوط می‌شوند.” قهوه‌ای خود را فعلاً عمیق نگه دارید ، اما هنگامی که بهار فرا می‌رسد ، از آرایشگر خود بخواهید هایلایتی به رنگ قهوه‌ای روشن و بلوند تیره خنثی ایجاد کند که به خوبی با رنگ موی طبیعی شما ترکیب شود.

شامپاین نقره ای

Mike Marsland/Getty

8/24

شامپاین نقره‌ای

بگذارید اینگونه به شما بگوییم ، با این بلوند جذاب با سایه‌های گرم می‌توانید بهترین هر دو جهان را داشته باشید . تاردو می‌گوید: “این گزینه برای بلوند – خاکستری‌هایی که می‌خواهند یک تونال تازه که از طلایی عبور نمی‌کند داشته باشند ، بسیار زیبا است.” “از آرایشگرتان بخواهید از مروارید شفاف و تونرهای نقره‌ای بر روی بلوند شما استفاده کند.”

رنگ مو مسی

T.witter/@KekePalmer

9/24

 غروب مسی رنگ

برنز به الهامات بسیاری که از طبیعت می‌گیرد مشهور است ، او امسال در هنگام پیاده روی در غروب آفتاب متوجه این نکته شد . “من به معنی واقعی کلمه محو تنوع رنگهای آسمان شدم.” “ما از چند سال گذشته شاهد تقویت رنگ موهای پاستیلی بوده‌ایم ، اما من فکر می‌کنم که امسال شاهد برجسته‌تر شدن شدن رنگ‌های پررنگ‌تر مانند این سایه غروب مسی هستیم.” یک روش عالی برای سهولت در بدست آوردن آن استفاده از رنگ قرمز براق روی رنگ پایه معمولی است. ”

بلوند هیپی

Instagram/@emilygrace.hime

10/24

بلوند هیپی

تاردو می‌گوید: “این سال جدید شروع ظاهری با موهای بلوند است که می‌توانید کل طول سال آنرا نگه دارید.” و این خبر خوبی برای کسانی است که موهای مادرزاد بلوند دارند . او می‌گوید: “ریشه‌های خود را طبیعی نگه دارید و از سایه‌های بلوند کودکانه در موهای خود استقبال کنید.” “از آرایشگر خود یک رنگ بلوند طبیعی بخواهید که بتوانید سالی دو بار آن را شارژ کنید.” بخاطر داشته باشید که اگر یک بلوند طبیعی باشید ، دغدغه کمتری برای نگه داری دارید ، زیرا موهای تیره‌تر به نگهداری بیشتری برای حفظ ظاهر نیاز دارند.

Bruce Talbot

Bruce Talbot

11/24

رنگ مو آمیتیست

اگر به دنبال سایه‌ای سرگرم کننده هستید ، وقت آن است که فراتر از رنگ صورتی فکر کنید. تاردو می‌گوید: “آمتیست یک رنگ موی سرگرم کننده است که قدرت و ظرافت را متعادل می‌کند.” “همزمان که جسورانه است اما هنوز احساس نرمی می‌کنید. این رنگ ارکیده‌ای یک درجه گرمتر رنگ بنفش را نشان می‌دهد. ” اگر شما را وسوسه می‌کند ، لازم است بدانید که باید قبل از استفاده از بنفش گرم پاستیلی موهای خود را کاملاً سفید کنید.

رنگ مو سبزه فندقی

Instagram/@lovegrace_e

12/24

رنگ مو سبزه فندقی

برای ایده‌های نو در مورد قهوه‌ای ، برنز دوباره به طبیعت نگاه کرد. این بار الهام بخش او فندق بود. او می‌گوید: “این سبزه کوچک متولد شده در طبیعت یک تونالیته قهوه‌ای ، با رگه‌هایی از طلایی ، قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای خاکستری عمیق است ” با تصویرهای آنی ولی تأثیر ماندگار” برای ظاهری مشابه ، او توصیه می‌کند عکس‌های زیادی را به آرایشگر خود بیاورید ، تا آنها بتوانند بفهمند که به دنبال چه تناژی هستید.

رنگ مو خاکستری

Courtesy of Liz Burns

13/24

خاکستری

در طول سال گذشته ما زنان زیادی را دیده‌ایم که ظاهری طبیعی‌تر را ترجیح می‌دهند ، و برنز می‌گوید بسیاری از مشتریان او تصمیم گرفته‌اند که خاکستری طبیعی خود را رشد دهند. ” بسته شدن آرایشگاه‌ها در دوران قرنطینه به مدت چند ماه این فرصت را به کسانی که موی طبیعی خاکستری دارند داد تا آنرا در آغوش بگیرند و هایلایت های طبیعی خود را بپذیرند ، “او می‌گوید. “این می‌تواند یک تغییر بزرگ برای افراد باشد و یک نتیجه نهایی بسیار قدرتمند داشته باشد اما اگر شما تمایل به از بین بردن آن نداشته باشید ؛ یک روند برای رشد ترکیب جدید اصطلاحاً نمک – فلفلی با انتهای رنگ قدیمی باشد. ” اگر می‌خواهید به این مسیر بروید ، او می‌گوید آماده باشید تا از نزدیک با آرایشگر خود کار کنید و انتظار داشته باشید تا با این موضوع کمی درگیر شوید. او خود به شخصه دوست دارد برای مشتریان خود یک برنامه تهیه کند ، بنابراین آن‌ها می‌دانند از نظر جدول زمانی دقیقاً چه انتظاری می‌توانند داشته باشند. هنگامی که رشد موها به مرحله مناسبی رسید ، او یک براق کننده نیمه دائمی را توصیه می‌کند تا خاکستری ، زرد به نظر نرسد.

ماهون درخشان

Instagram/@mahoganys_glo/@glamlifecoach

14/24

ماهون درخشان

سایه‌های رنگ قرمز از هلویی تا زنجبیلی کامل یکی از ترند های مهم سال ۲۰۲۰ بود و امسال نیز قرار نیست جای خاصی بروند. Mahogany Glow آخرین و جدیدترین طیف این ترند است و کاملاً برای موهای تیره مناسب است. تاردو می‌گوید: “این سایه‌های قرمز قهوه‌ای نور را به زیبایی بر روی موهای خرمایی تیره منعکس می‌کنند.” “اگر موهایی با بافت طبیعی و رنگ پایه تیره داشته باشید ، تون‌ها بسیار برای شما مناسب هستند.” به گفته وی ، برای بدست آوردن ظاهری مشابه ، از آرایشگر خود بخواهید که رنگدانه های چوب ماهون را در رنگ سبزه یا خرمایی معمول شما مخلوط کند.

رنگ مو شن تروپه

Instagram/@kyliejenner

15/24

شن تروپه

مثل این سایه شنی زیبا بر روی موهای کایلی جنر ، امسال تناژهای بلوند تبدیل به یک‌ترند بزرگ می‌شوند. کاریسا شوود ، رنگ شناس در سالن ماکسین در شیکاگو ، می‌گوید: “نه خاکستری و نه طلای ، این یعنی یک ترکیب زیبا از هر دو ” “مخلوط کردن هایلایت ها و میدلایت ها این سایه چند بعدی از رنگ‌های گرم ماسه‌ای و بژ سرد را ایجاد می‌کند که برای کسی که می‌خواهد در تمام طول سال از درخشش از جنس ساحل برخوردار باشد بسیار مناسب است.”

بالیاژ معکوس

Lauren Grummel

16/24

بالیاژ معکوس

لورن گرومل ، آرایشگر در شهر نیویورک می‌گوید: “Balayage معکوس یک‌ترند جدید است.” “بسیاری از مردم به دنبال رنگ‌هایی با ماندگاری پایین‌تر هستند ، و این یک راه حل عالی است.” اگر از قبل دارای هایلایت های روشن هستید اما به دنبال راهی برای بدست آوردن نتیجه‌ای آسان‌تر هستید ، Grummel پیشنهاد می‌کند به دنبال یک رنگ ریشه‌ای بگردید که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی شما باشد. “این هایلایت ها با رنگ طبیعی شما ترکیب خواهد شد و شاید کنتراست کمتری ایجاد کند ، اما جذابیت خاصی دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشید

جامدادی

Instagram/@chrisappleton1

17/24

جامدادی

هایلایت های پهن و قابل توجه اینجا هستند تا بمانند. شاود می‌گوید: “این موضوع دهه 90 را دوباره زنده می‌کند.” “این کار با نقاشی یا فویل گرفتن هایلایت هایی ضخیم در اطراف صورت شما انجام می‌شود.” او می‌گوید مطمئن باشید که در مورد چگونگی ظاهر خود با آرایشگر خود صحبت کنید ، زیرا این امر تعیین می‌کند تا چقدر ضخیم یا سبک باشد.

سایه‌های قرمز

Courtesy of Jamila Powell

18/24

آبرن پاپ

سایه‌های قرمز به وضوح یک‌ترند برجسته در سال آینده است ، اما اگر نمی‌خواهید خود را کامل به دست این جریان بسپارید ، حتماً در نظر داشته باشید که آرایشگرتان تعدادی قطعات قرمز را در سایه اصلی موهای شما کار کند. پاول می‌گوید: “سایه‌های بلوط مخلوط شده در واقع به موها لطافت می‌بخشند.” “من همه چیز را دو رنگ را دوست دارم ، زیرا در تمام موهای شما ابعاد شگفت انگیزی می‌دهد.” او این نگاه را به سبزه‌هایی با موهای خرمایی گرم پیشنهاد می‌دهد که بدنبال یک تغییر کوچک هستند.

بلوند کره ای

Instagram/@kalliekaiser

19/24

کره‌ای بلوند

اگر یک بلوند طبیعی هستید و می‌خواهید موهایتان تا حدی روشن‌تر شود و کامل پلاتینیوم نباشد ، به دنبال یک یلوند کودکانه با سایه‌های گرم بروید . بیانکا هلییر ، رنگ شناس مشهور ، می‌گوید” شما می‌توانید سالانه یک یا دو بار بر روی هایلایت ها کار کنید فقط اطمینان حاصل کنید که شناخت آرایشگر از شما کافی است و رنگ چشم ، پوست و لب شما را برای نتیجه نهایی در نظر می‌گیرد و بیش از حد کره‌ای نشود . ”

آبی فانتزی

Instagram/@ganna_bogdan

20/24

آبی فانتزی

برای زمستان ، هیلیر می‌گوید انتظار دارد رنگ آبی بر رنگ صورتی به عنوان رنگ سرگرم کننده پیروز شود. با این حال ، یک دلیل وجود دارد که این رنگ به اندازه صورتی رایج نیست ، زیرا اصطلاحاً نیل کردن آن کمی سخت‌تر است . هیلیر می‌گوید بر روی پوست‌های رنگ پریده عالی به نظر می‌رسد اما می‌تواند تناژ قرمز ایجاد کند ، پس اگر جز این دسته از افراد هستید مراقب باشید . همچنین اگر موهای شما به اندازه کافی روشن نشده باشد ، می‌تواند به رنگ سبز نیز در بیاید ، بنابراین قبل از استفاده از سایه آبی حتماً از آرایشگر خود بخواهید تا موهای شما را پر کند تا هر نوع رنگ زرد را از بین ببرد.

هیلیر درمان اولاپلکس را با تمام تغییرات عمده مو توصیه می‌کند ، به خصوص آن مواردی که بلیچ در آن نقش دارد. حتماً ظاهر جذاب پس از اتمام کار را به خود یادآوری کنید و به خاطر داشته باشید همه این کارها ارزش پایان آن را دارد.

هایلایت های مخفی

Luren Grummel

21/24

هایلایت های مخفی

این یک گزینه عالی برای کمی تغییر بدون سختی زیاد است. گرومل درباره این فرآیند می‌گوید فقط چند سایه روشن‌تر از رنگ موی طبیعی خود از آرایشگرتان بخواهید تا ابعاد و جذابیت جدید و به اندازه‌ای به موهایتان ببخشد.

قهوه‌ای مات

Instagram/@biancacolour

22/24

قهوه‌ای مات

هیلیر می‌گوید: “برای هرکسی که بخاطر بلوند شدن احساس می‌کند در یک سیکل معیوب قرار دارد ، این اولین قدم شما برای خروج از این مسیر است.” “قهوه‌ای مات تقریباً با هر رنگ پوست به خوبی کار می‌کند.” او می‌گوید مطمئن شوید که آرایشگر شما موهای شما را بیش از حد تند می‌کند تا قهوه‌ای متراکم و با ماندگاری طولانی ایجاد کند .

طلایی پاپ

Getty Images

23/24

طلایی پاپ

هایلایت های پررنگ را نه فقط برای بلوند بلکه برای تمام رنگ موها می‌توان انجام داد . نکته اصلی درست در آوردن سایه‌ها و تنالیته است . هیلیر پیشنهاد می‌کند که آن را در خانواده طلایی نگه دارید. او می‌گوید: “پاپ‌های طلایی آرام برای بیشتر افراد مناسب است است ، زیرا طلایی رنگی است که بیشترین نور را منعکس می‌کند و بیشترین درخشش را ایجاد می‌کند.” “با آرایشگر خود دقیق درمورد اینکه در پایان می‌خواهید چگونه به نظر برسید بحث کنید ، تا در نهایت شبیه عروسک باربی نشوید .”

بلوند پامپاس

Courtesy of Liz Burns

24/24

بلوند پامپاس

برنز ، که این سایه جذاب را از چمن پامپاس الهام گرفته و با همان اسم نامگذاری کرده است ، می‌گوید: “من این تناژ بلوند را دوست دارم زیرا به بلوند دهه 70 اشاره می‌کند و کاملاً یکپارچه و بدون دردسر است.”

منبع: گلامور