میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یا میکرو ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش می رسد. روشی نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که با بهره گیری از بلید یا همان تیغ، پوست را برش داده و رنگ را به لایه های زیرین انتقال می دهند.

با پارگی اپیدرم، رنگ به میزان بسیار بیشتر و با عمق نفوذ بالاتر به لایه های زیرین پوست انتقال می یابد و راز انتقال رنگ، در میکروبلیدینگ ابرو نیز به همین دلیل است.

خطوط نازک و باریکی مثل تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکند.

میکروبلیدینگ چیست؟

تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه براي پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود و زيبايي آن را دو چندان ميکند.

گفته می شود که فرآیند میکروبلیدینگ ابرو ها را به صورت طبیعی میکشد، اما این فرآیند به طور معمول کمی زمان می برد تا کامل شود. روش اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد و بعد از ترمیم اولیه, ابرو ها تیره تر خواهند

شد. ممکن است که رنگ پس از چند هفته محو شود و یا ممکن است که نیاز به ترمیم داشته باشد.

گالری تصاویر میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو را میتوان پاک کرد؟

بله. پیگمنت‌هایی که برای میکروبلیدینگ ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ نوع لک یا تغییر رنگ در پوست ایجاد نمی‌کنند. برای از بین بردن میکروبلیدینگ ابرو و در واقع ریمو کردن آن می‌توان از نوعی حلال مخصوص رنگ‌ها استفاده کرد.

فراموش نکنید که در ۷ تا ۱۰ روز بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما ۴۰ درصد تیره‌تر از نتیجه نهایی کار خواهند بود. با شروع فرایند ترمیم ابرو، این رنگ ملایم‌تر و روشن‌تر می‌شود.

افرادی که میکروبلیدینگ ابرو انجام می‌دهند در روزهای اول معمولا از پررنگ بودن ابروهای خود ابزار نارضایتی می‌کنند و حتی دچار ترس و وحشت می‌شوند.

ولی باید صبور باشید تا رنگ‌ها به حالت نرمال تغییر رنگ دهند. بعد از ۷ تا ۱۰ روز، می‌توانید رنگ نهایی را ببینید که معمولا روشن‌تر از روزهای اول است.

میکروبلیدینگ ابرو را میتوان پاک کرد؟

چگونه خود را برای میکروبلیدینگ ابرو آماده کنیم؟

  1. از نوشیدنی های کافئینی در آن روز پرهیز کنید.
  2. قبل از انجام آن ابروهایتان را سایه یا مداد نکشید.
  3. از دو هفته قبل، آفتاب نگیرید و زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  4. دو روز قبل از قرار، وکس نکنید و ابرو بر ندارید.
  5. اجتناب از پیلینگ شیمیایی پوست و سایر درمان های قوی صورت برای حداقل دو هفته قبل از فرایند.
  6. قبل از عمل, موهای خود را بشویید و درست کنید، زیرا ابرو نباید حداقل 7 روز با آب تماس داشته باشد.

جلسات ترمیمی میکروبلیدینگ ابرو توصیه شده را پشت گوش نیاندازید

متخصص میکروبلیدینگ به شما خواهد گفت که یک جلسه برای داشتن ابروی کامل و بی‌نقص، کافی نیست. میکروبلیدینگ معمولا یک پروسه‌ی دو قسمتی است. بعد از اینکه آسیب‌های ناشی از جلسه اول ترمیم شد، برای ترمیم آن باید جلسه دوم را دنبال کنید.

در این جلسه معمولا متخصص میکروبلیدینگ بررسی می‌کند که پوست شما چقدر از پیگمنت‌ها را جذب کرده است و چه واکنشی در برابر این فرایند نشان داده است.

در این جلسه می‌توانید هر ایرادی که به نظرتان در ابرو وجود دارد رفع کنید، رنگ ابرو را تیره‌تر کنید، شکل ابرو را کمی تغییر دهید و مواردی از این دست.

منبع: wikihow

بعدقبل

دانستنی های آرایشی، بهداشتی

در بخش مجله آنلاین آرایشی زیبایی سالن زیبایی نیلسا، میتوانید مطالبی مفید در مورد تمامی خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید

  • 7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

تغییرات ساده در برنامه مراقبت از موهایتان می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت پوست سر شما ایجاد کند. این می‌تواند به سادگی ملایم‌تر بودن هنگام شامپو زدن یا گاهی اوقات صاف کردن موهای موج دارتان [...]

  • عکسی از یک زن جوان با پوستی درخشان که به آرامی صورت خود را لمس می‌کند و از آنزیم تراپی پوست خود راضی است و لبخند ملایمی بر لب دارد. پس‌زمینه تصویر روشن و آرام است که حسی از محیط آرامش‌بخش یک اسپا را القا می‌کند.

آنزیم تراپی پوست و فواید معجزه آسای آن چیست؟

آنزیم چیست؟ آنزیم‌ها پروتئین‌هایی هستند که به عنوان کاتالیزور در واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، آنها سرعت واکنش‌های شیمیایی در سلول‌ها را افزایش می‌دهند بدون اینکه خود در این فرآیند [...]