0000.jpg

میکاپ و گریم عروس

میکاپ و گریم عروس
روز عروسی هر بانو، رویایی ترین سکانس زندگی اوست. زمانی که روز عروسی فرا می رسد تعداد خیلی زیادی از شرایط می بایست آماده و اجرا شود. یکی از مهمترین این ها، انتخاب یک میکاپ و گریم بی نقص چهره می باشد تا این فرصت میسر شود که او همچون ستاره ای در این شب رویاهایش بدرخشد.

انجام این کار نیاز به گام های مختلفی از قبیل آماده سازی پوست، طراحی یک میکاپ، و ملاقات با یک میکاپ آرتیست حرفه ای دارد. تمامی این گام ها می بایست به یک گریم و میکاپ خاصِ طراحی شده ی مخصوص شما، منجر شود. یکی از ویژگی های این میکاپ ماندگاری و پایداری این آرایش تا انتهای مراسم عروسی است.

متخصصین میکاپ و گریم عروس ما در سالن زیبایی نیلسا با صبوری و خوشرویی و همچنین بهره گیری از بهترین برندهای روز دنیا، و سالها تجربه میکاپ، قدرت طراحی خاص یک میکاپ یونیک و ماندگار برای چهره شما را دارند که تا در مراسم خود همچو الماس بدرخشید.

در میکاپ عروس، باید ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف چهره، زیبایی‌های صورت را نمایان کرد و عیوب آن را از بین برد تا با آرایشی خاص، زیبایی صورت چندین برابر شود. فراموش نکنید آرایش معمول صورت با میکاپ عروس کاملا متفاوت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا دیدن نمونه کار ها و اطلاع از آفرهای ویژه با ما تماس بگیرید.

دانستنی های آرایشی، بهداشتی

در بخش مجله آنلاین آرایشی زیبایی سالن زیبایی نیلسا، میتوانید مطالبی مفید در مورد تمامی خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید

  • 7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

تغییرات ساده در برنامه مراقبت از موهایتان می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت پوست سر شما ایجاد کند. این می‌تواند به سادگی ملایم‌تر بودن هنگام شامپو زدن یا گاهی اوقات صاف کردن موهای موج دارتان [...]

  • عکسی از یک زن جوان با پوستی درخشان که به آرامی صورت خود را لمس می‌کند و از آنزیم تراپی پوست خود راضی است و لبخند ملایمی بر لب دارد. پس‌زمینه تصویر روشن و آرام است که حسی از محیط آرامش‌بخش یک اسپا را القا می‌کند.

آنزیم تراپی پوست و فواید معجزه آسای آن چیست؟

آنزیم چیست؟ آنزیم‌ها پروتئین‌هایی هستند که به عنوان کاتالیزور در واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، آنها سرعت واکنش‌های شیمیایی در سلول‌ها را افزایش می‌دهند بدون اینکه خود در این فرآیند [...]

[simple-comments]