ورکشاپ آموزش پاکسازی پوست

با دریافت مدرک بین المللی توسط مدرس حرفه ای

  • مشاوره پوستی
  • شناخت انواع پوست

  • آشنایی با سرم ها و کوکتل ها و مواد موثر

  • انواع ماسک

  • پاکسازی کلاسیک و VIP

  • درمان انواع پوست

  • درمان منافذ و بالانس پوست چرب

  • مزونیدلینگ

  • ماساژ های ریلکسی

  • جوانسازی و تغذیه پوست و متدهای ابرسانی و هیدرودرمی پکیج کامل +پلکسر
پوست و زیبایی 2 پوست و زیبایی

پوست و زیبایی

سالن نیلسا در بلوار فردوس غرب تهران شامل موارد زیر می باشد

    • میکرودرم
    • میکرونیدلینگ
    • جوانسازی پوست با روش RF
    • آبرسانی پوست (هیدرودرم)
    • پارافین تراپی

میکرودرم چیست؟

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز صورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدید پوستی زیرین با میزان بالاتری از کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوستتان را بهبود می بخشد.

این روش جوانسازی و زیبایی پوست بسیار آرام‌تر و سطحی‌تر از روش درمانی درم ابریژن عمل می‌کند. میکرودرم ابریژن یا همان لایه برداری پوست روش درمانی عمیق‌تری است که جهت رفع خطوط عمقی صورت، آسیب‌های جدی از نور خورشید و جای زخم ها استفاده می‌شود.

میکرودرم

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است. در این روش سوزن‌هایی با اندازه نیم تا ۳ میلی متر استفاده می‌کنند. این سورن‌ها روی پوست شما حرکت می‌کنند و به صورت کاملا کنترل شده روی پوست شما میلیون‌های حفره ایجاد می‌کنند.

ایجاد این حفره‌ها باعث از بین رفتن هرگونه ترک پوستی، جای سوختگی و لک‌های پوستی شما می‌شود. پس از ایجاد شدن حفره‌ها، سیستم ایمنی بدن دستور به بازسازی پوست را می‌دهد و پست شما وارد مرحله بازسازی می‌شود. در این مرحله پوست شروع به کلاژن سازی می‌کند که عامل اصلی جوانسازی پوست شما است.

میکرونیدلینگ با فعال کردن فرآیند کلاژن سازی به پوست شما کمک می‌کند تا بافت خود را ترمیم کند، چین و چروک و جای زخم را بهبود ببخشد. و البته پوست شما را جوان‌تر کند. این روش برای انواع طیف‌های رنگی پوست مناسب است. حتی پوست‌های تیره که به روش‌هایی مانند لیزر نیز پاسخ نمی‌دهند با این روش سازگار هستند.

استفاده از این روش جوانسازی و ترمیم پوست برای مناطق حساسی مثل دور دهان، دور چشم و گردن بسیار مناسب است و نتیجه خوبی را هم در پی دارد.

میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست‌های نواحی ریز و زاویه داری مانند اطراف چشم و بینی که لیزر قادر به انجام آن نیست بسیار موثر و کاربردی است. جنس سوزن‌ استفاده شده معمولا از تیتانیوم است. این فلز هنگام حرکت و اصتحکاک حرارت ایجاد نمی‌کند و باعث سوزاندن پوست شما نمی‌شود. در آخر اینکه هزینه این روش بسیار کمتر از روش‌هایی مانند لیزر است و آسیب بسیار کمتر هم به پوست وارد می‌کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

جوان سازی پوست با روش RF

در زمینه پوست و زیبایی، آر اف تکنولوژی است، که با عبور امواج رادیویی از بافت های بدن موجب نوسان مولکول ها و چرخش مولکول های دو قطبی (اکثرا آب) در پوست می شود. این عمل با ایجاد دما در بافت موجب تحریک مکانیکی میکرونی (سلولی- مولکولی) فیبرهای کلاژن و الاستین موجود و انقباض آنها در ادامه روند درمان می گردد که نتیجه آن موجب برگشت استحکام و انعطاف پذیری پوست می باشد؛

جوانسازی پوست با تکنولوژِی آر اف

جوانسازی پوست با تکنولوژِی آر اف

هیدرودرم

هیدرودرم هم مانند میکرودرم عمل می‌کند. با این تفاوت که در این روش به جای استفاده از دانه‌های ریز از قدرت و ویژگی‌های خاص آب استفاده می‌کند تا هر نوع سلول مرده را روی سطح پوست از بین ببرد و سلول‌های جدید پوست را جایگزین آن‌ها کند و باعث شفاف شدن پوست و افزایش کلاژن سازی می‌شود.

در روش هیدرودرم به وسیله دستگاه هیدرو براسیون، آب توسط یک نازل و سرعتی فوق سریع روی پوست اعمال می‌شود هیدرودرم نه تنها می‌تواند به راحتی اولین لایه روی پوست شما را از بین ببرد، بلکه می‌تواند به عنوان یک روش درمانی موثر هم به حساب بیاید.

هیدرودرم

در هیدرودرم، برخلاف میکرودرم از مواد مغذی، معدنی و ویتامین برای تغذیه پوست صورت استفاده می‌شود.

پارافین تراپی

پارافین تراپی صورت یک کار تخصصی است و نیاز به مهات زیادی دارد و بهتر است برای انجام این روش به متخصصین مراجعه کنید. در این روش از پارافین گرم بر روی پوست استفاده می شود و با تاثیر حرارت بر روی لایه های زیری پوست، کلاژن سازی در پوست تحریک و فعال می شود.

علاوه بر این حرارت پارافین بهداشتی روی پوست باعث باز شدن منافذ پوستی می شود و کمک می کند تا پوست تنفس عمیق تری داشته باشد. به همین دلیل است که که به پارافین تراپی، لایه برداری عمیق از پوست هم گفته می شود.

این لایه برداری عمیق از پوست کمک می کنه تا تیرگی هایی که روی پوست ایجاد شده محو و کمرنگ بشود. و با افزایش خون رسانی به پوست شفافیت، نرمی و لطافت خوبی برای پوست صورت ایجاد می شود.

دانستنی های آرایشی، بهداشتی

در بخش مجله آنلاین آرایشی زیبایی سالن زیبایی نیلسا، میتوانید مطالبی مفید در مورد تمامی خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید

  • 7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

تغییرات ساده در برنامه مراقبت از موهایتان می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت پوست سر شما ایجاد کند. این می‌تواند به سادگی ملایم‌تر بودن هنگام شامپو زدن یا گاهی اوقات صاف کردن موهای موج دارتان [...]

  • عکسی از یک زن جوان با پوستی درخشان که به آرامی صورت خود را لمس می‌کند و از آنزیم تراپی پوست خود راضی است و لبخند ملایمی بر لب دارد. پس‌زمینه تصویر روشن و آرام است که حسی از محیط آرامش‌بخش یک اسپا را القا می‌کند.

آنزیم تراپی پوست و فواید معجزه آسای آن چیست؟

آنزیم چیست؟ آنزیم‌ها پروتئین‌هایی هستند که به عنوان کاتالیزور در واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، آنها سرعت واکنش‌های شیمیایی در سلول‌ها را افزایش می‌دهند بدون اینکه خود در این فرآیند [...]