بررسی میکروبلیدینگ ابرو و چگونگی انجام آن به همراه بیان تاثیراتی که دارد برای خانم‌هایی که می‌خواهند ابروهایی پر با جلوه‌ای طبیعی داشته باشند بدون اینکه روزانه وقت زیادی را صرف آرایش ابرو کنند.

ابرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت است که سهم زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارد. خانم‌هایی که ابروهایی کم‌پشت و کم‌رنگ دارند، روزانه وقت زیادی را برای آرایش ابرو اختصاص می‌دهند که کاری خسته‌کننده است. میکروبلیدینگ ابرو یک روش نیمه دائمی برای آرایش ابرو محسوب می‌شود که در ادامه به بررسی و بیان تمام جزئیات و تاثیرات آن می‌پردازیم.

میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی نیلسا

میکرو ابرو

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش جدید برای اصلاح فرم و پرکردن قسمت‌های خالی ابرو است. این روش به‌صورت نیمه تهاجمی انجام می‌شود؛ یعنی مانند جراحی‌های زیبایی به‌صورت تهاجمی و دخالت در قسمت‌های بدن صورت نمی‌گیرد همچنین این روش نیمه دائمی است و برای مدت نسبتاً طولانی ماندگاری دارد.

در این روش متخصص زیبایی به کمک ابزار مخصوص خراش‌هایی را در ناحیه ابرو ایجاد می‌کند تا رنگ‌دانه‌هایی را به لایه زیرین پوست اعمال کند. در میکروبلیدینگ خطوطی شبیه به موهای ابرو در ناحیه موردنظر ایجاد می‌شود و ظاهری مانند ابروی طبیعی ایجاد می‌کند.

نمونه کار میکروبلیدینگ ابرو سالن زیبایی نیلسا

مقایسه میکروبلیدینگ ابرو با سایر روش‌های پرکردن ابرو

خانم‌ها برای پرکردن و خوش‌فرم کردن ابروها از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که مزایا و معایبی را به دنبال دارد مثل؛ استفاده از میکروشیدینگ ابرو، کاشت ابرو، تاتو، هاشور، آرایش روزانه ابروها و… که به بررسی و مقایسه آنها با روش میکروبلیدینگ می‌پردازیم.

مقایسه روش میکروشیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ

روش میکروشیدینگ برای پرکردن قسمت‌های خالی ابرو بکار می‌رود و نسبت به میکروبلیدینگ روش ملایم‌تری است. در هر دو روش رنگ‌دانه‌هایی به لایه زیرین پوست وارد می‌شود که در میکروشیدینگ نقطه‌های ریزی در قسمت‌های خالی ابرو ایجاد می‌شود ولی در میکروبلیدینگ خطوط تارهای ابرو طراحی می‌شوند؛

در نتیجه میکروشیدینگ برای کسانی که پوست حساس یا چربی دارند و همچنین می‌خواهند تغییرات جزئی در ابرو ایجاد کنند گزینه مناسبی است. میکروبلیدینگ، رنگ‌دانه‌ها را در عمق بیشتری نسبت به میکروشیدینگ وارد می‌کند و ماندگاری بیشتری دارد همچنین نه فقط برای پرکردن ابرو بلکه برای فرم دهی و طراحی ابرو استفاده می‌شود.

میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی نیلسا

مقایسه کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

کاشت مو یک عمل زیبایی تهاجمی است و فرد پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت دارد همچنین روشی دائمی است که ظاهری طبیعی دارد و مانند ابروی طبیعی رشد می‌کند ولی معایبی هم دارد که اکثر افراد آن را ترجیح نمی‌دهند.

روش کاشت ابرو هزینه‌ی بالایی دارد همچنین برخی از افراد به علت ترس از جراحی یا نداشتن بانک موی مناسب از روش‌های دیگری مانند میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌کنند که هزینه کمتری دارد ولی روشی نیمه دائمی است که نیاز به ترمیم دارد همچنین ظاهری طبیعی در مقایسه با کاشت ابرو ندارد ولی نسبت به سایر روش‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

میکرو ابرو

مقایسه روش تاتوی ابرو با میکروبلیدینگ

روش تاتو نیز قبلاً طرف‌داران زیادی داشت ولی با روی کار آمدن روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ جذابیت خود را از دست داد. در روش تاتو به‌جای رنگ‌دانه از جوهر استفاده می‌شود همچنین جوهر را در عمق بیشتری از پوست وارد می‌کنند به همین دلیل ماندگاری بیشتری نسبت به میکروبلیدینگ دارد ولی با گذشت زمان جوهر استفاده شده در آن تغییر رنگ می‌دهد و گاهی ممکن است رنگ سبز یا آبی به خود بگیرد.

روش میکروبلیدینگ ظاهر طبیعی‌تر و زیباتری نسبت به تاتو ایجاد می‌کند ولی ماندگاری آن نسبت به تاتو کمتر است.

بیشتر بخوانید: میکروبلیدینگ ابرو یا تاتو؟

مقایسه روش هاشور ابرو با میکروبلیدینگ

تفاوت عمده‌ای که میان روش هاشور و میکروبلیدینگ وجود دارد در ابزار کار آنها است که نتیجه‌ی کار را مشخص می‌کند. در هاشور ابرو از یک تیغه‌ی تکی استفاده می‌شود که پس از ایجاد خراش بر اساس فرم دلخواه، رنگ‌دانه‌ها را باتوجه‌به رنگ ابرو وارد لایه زیرین پوست می‌کنند ولی در میکروبلیدینگ از تیغه‌ای با سوزان‌های ریز استفاده می‌شود که خطوطی شبیه تارهای ابرو روی پوست ایجاد کند؛

بنابراین روش هاشور برای کسانی که ابروهایی پر دارند و صرفاً می‌خواهند تغییرات جزئی در ابروی خود بدهند مناسب است. افرادی که ابروهای کم‌پشت دارند اگر از روش هاشور ابرو استفاده کنند به ظاهری طبیعی و مطلوب نمی‌رسند همچنین روش میکروبلیدینگ ماندگاری بیشتری نسبت به هاشور دارد.

مقایسه آرایش روزانه ابرو با میکروبلیدینگ

آرایش روزانه ابرو کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است، از طرفی لوازم آرایشی نامرغوب ممکن است باعث ریزش ابروها شود و به ابرو آسیب برساند. آرایش ابرو در عین اینکه به مهارت و حوصله بالایی نیاز دارد در نهایت نیز جلوه‌ای طبیعی و زیبا به ابروها نمی‌دهد درحالی‌که روش میکروبلیدینگ ابرو مدت طولانی‌تری ماندگاری دارد و ظاهری طبیعی به ابروها می‌دهد.

انواع میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام می‌شود؟

میکروبلیدینگ با اینکه در آرایشگاه‌ها هم انجام می‌شود ولی باید دقت کنید که در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص صورت گیرد. در ادامه به بررسی چگونگی انجام میکروبلیدینگ در مراحل جداگانه می‌پردازیم.

  • مشاوره مدل میکرو ابرو

قبل از هر کاری باید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید که آیا انجام روش میکروبلیدینگ برای شما مناسب و پاسخگو خواهد بود یا خیر. پس از اطمینان یافتن از مناسب بودن روش، متخصص بهترین فرمی را که برای ابروهای شما مناسب است طراحی و پیشنهاد می‌کند؛ چه از لحاظ متناسب بودن با سلیقه و انتظار شما و چه از لحاظ متناسب بودن با چهره و سایر مسائل. در نهایت فرم نهایی و دلخواهی که مدنظر شماست تعیین می‌شود.

  • بی‌حسی

در طی فرایند میکروبلیدینگ برای ایجاد خراش و واردکردن رنگ‌دانه‌ها از یک تیغه شامل 10 الی 12 سوزن استفاده می‌شود که ممکن است باعث احساس درد شود. قبل از شروع عمل از ماده بی‌حسی در محل موردنظر استفاده می‌شود تا احتمال احساس درد را کاهش دهد.

  • ترسیم

در مرحله بعد از بی‌حسی نوبت به ترسیم فرم نهایی ابرو می‌رسد که از قبل تعیین شده است. فرم ترسیم شده به خود فرد هم نشان داده می‌شود. ترسیم فرم ابرو احتمال اشتباه را از سوی متخصص کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که ابرو به طور دقیق طراحی شود.

  • واردکردن رنگ‌دانه‌ها

در مرحله آخر پس از ترسیم فرم نهایی ابرو، متخصص با استفاده از ابزار مخصوص نقطه‌های ریزی را در کنار هم و به‌صورت تارهای ابرو ایجاد می‌کند و رنگ‌دانه‌ها را وارد پوست می‌کند. کل این فرایند در طی حدوداً 2 ساعت به طول می‌انجامد. در نهایت با پاک‌کردن رنگ‌های اضافی به اتمام می‌رسد. طبق نظر متخصص 4 الی 6 هفته بعد نیز برای ترمیم و تثبیت باید مراجعه کنید.

در این عمل رنگ‌دانه‌ها وارد سطح پوست می‌شوند و سوزن‌ها به عمق زیادی از پوست وارد نمی‌شوند؛ بنابراین نگران آسیب‌دیدن موهای طبیعی ابرو و فولیکول‌های آن نباشید چراکه پس از میکروبلیدینگ نیز رشد می‌کنند.

میکرو کار کیست؟

به فردی که در زمینه میکروبلیدینگ مهارت و تخصص کسب کرده است میکرو کار یا میکروبلیدینگ کار می‌گویند. میکرو کار با گذراندن دوره‌های مخصوص به این کار و کسب تجربه و آگاهی در نحوه ترسیم و طراحی فرم ابرو، آشنایی با انواع فرم صورت و ابرو، نحوه بی‌حسی، نحوه کار با قلم و ابزار میکروبلیدینگ و میزان فشاری که باید به ابزار وارد کند، تخصص و مهارت کسب می‌کند و دارای مدرک معتبر است.

درصورتی‌که برای انجام میکروبلیدینگ به میکرو کار و یک مرکز معتبر مراجعه کردید، حتماً نمونه کارها را به دقت مشاهده کنید و مطمئن شوید که ابروهایی که طراحی می‌کند، متناسب با فرم چهره فرد است و از فرم ثابتی برای طراحی ابرو استفاده نمی‌کند.

نکات مهم درباره میکروبلیدینگ ابرو

قبل از انجام میکروبلیدینگ وقتی که تصمیم به انجام این کار گرفتید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و نمونه کارهایشان را ببینید. فوراً تصمیم نگیرید و تحقیقات خود را تکمیل کنید. حتماً از افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت بگیرید تا یک مرکز معتبر و بهداشتی را برای این کار پیدا کنید و مطمئن شوید که افراد متخصص و باتجربه‌ای این عمل را انجام خواهند داد. از طرفی به قیمت‌ها توجه نکنید؛

گران بودن لزوماً نشانه کیفیت کار نیست و ارزان بودن نیز نشانه بی‌کیفیتی نیست. کلینیک و مرکزی که برای میکروبلیدینگ به آن مراجعه می‌کنید، سعی کنید معتبر و مطمئن باشد.

به توصیه‌های پزشک و متخصص توجه کنید و سعی کنید قبل و بعد از عمل همه موارد را رعایت کنید. به مدت یک ماه قبل از میکروبلیدینگ از روش‌های پاک‌سازی پوست و لیزردرمانی استفاده کنید و پس از عمل نیز از اعمالی که باعث تحریک پوست می‌شود، اجتناب کنید.

مراقبت‌های قبل از میکروبلیدینگ ابرو

سعی کنید تا دو روز قبل از میکروبلیدینگ از مصرف الکل، ویتامین E، نیاسین، ایبوپروفن و کافئین اجتناب کنید. به مدت یک ماه پیش از عمل روش‌های پاک‌سازی پوست، لایه‌برداری، لیزردرمانی، میکرونیدلینگ پوست و… را انجام ندهید. به مدت دو هفته پیش از عمل نیز از اپیلاسیون، لیزر موهای زائد و تزریق بوتاکس و ژل اجتناب کنید تا در عملکرد رنگ‌دانه‌ها اختلال ایجاد نکنند و باعث بروز مشکل و صدمات نشوند.

برای اینکه نتیجه‌ی مطلوبی از میکروبلیدینگ ابرو دریافت کنید باید به تمام توصیه‌های متخصص عمل کنید و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را جدی بگیرید. در روز عمل محل ابرو باید کاملاً تمیز باشد و هیچ‌گونه ماده آرایشی روی آن نباشد. اگر پوست شما دچار آفتاب‌سوختگی شده، میکروبلیدینگ را انجام ندهید تا پوستتان به طور کامل بهبود یابد.

در دوران قاعدگی این عمل را انجام ندهید چراکه ممکن است باعث افزایش درد شود. برای اینکه از عدم حساسیت پوستتان نسبت به رنگ‌دانه‌ها مطمئن شوید، کمی از آن را روی پوست خود امتحان کنید. عمل را در مراکز معتبر و توسط متخصص انجام دهید و دقت کنید که به‌صورت بهداشتی انجام شود و متخصص تیغه موردنظر را تعویض و ضدعفونی کند تا از بروز عفونت و بیماری‌های خطرناک جلوگیری شود.

میکرو ابرو

مراقبت‌های پس از میکروبلیدینگ ابرو

در میکروبلیدینگ باتوجه‌به اینکه ابزار آن شامل تعدادی سوزن ریز است که در پوست سوراخ‌ها و خراش‌هایی ایجاد کنند، طبیعی است که پوست ناحیه ابرو کمی قرمز و ملتهب شود. نگران نباشید! پس از گذشت چند روز برطرف می‌شود. در این چند روز پوست خود را دست‌کاری نکنید تا بدون ایجاد هیچ مشکلی بهبود یابد؛ زیرا ممکن است دچار عفونت شود یا جای زخم باقی بماند.

تا چند روز پس از میکروبلیدینگ و تا زمان بهبود زخم‌ها از انجام فعالیت‌های ورزشی که باعث تعریق و تحریک پوست می‌شوند، اجتناب کنید. تا یک هفته از شستشو و خیس کردن ابروها خودداری کنید و در زمان شستن صورت، به ابروها آب نزنید. برای تمیزکردن زخم‌ها می‌توانید از آب استریل استفاده کنید.

سعی کنید تا چند روز در معرض نور مستقیم آفتاب و آلودگی نباشید تا پوست شما تحریک نشود. اگر دچار حساسیت پوستی شدید به پزشک مراجعه کنید تا برطرف شود. از آرایش ابروها و کارهایی مانند لایه‌برداری و لیزردرمانی تا 10 روز بعد از عمل خودداری کنید. پس از عمل به ابروهای خود بخار ندهید و از برخورد بخار با پوستتان خودداری کنید.

نکات مهم پس از عمل میکروبلیدینگ

پس از گذشت 4 الی 6 هفته از عمل لازم است تا دوباره برای ترمیم به متخصص مراجعه کنید. این ترمیم باعث می‌شود که نتایج واقعی میکروبلیدینگ آشکار شود. تا قبل از بهبود زخم‌ها و در روزهای اول پس از عمل رنگ ابروها تیره است ولی در اثر گذشت چند روز که زخم‌ها بهبود یافتند، رنگ ابرو روشن‌تر می‌شود و جلوه‌ی طبیعی‌تری داشت.

در روزهای اول پس از میکروبلیدینگ و پس از گذشت 3 الی 4 روز از آن ممکن است پوست ناحیه ابرو پوسته‌پوسته شود و یا دچار خارش شود؛ اگر قابل تحمل باشد بهتر است صبر کنید تا رفع شود و هیچ کاری انجام ندهید ولی در غیر این صورت به پزشک مراجعه کنید و بدون تجویز پزشک هیچ کاری انجام ندهید.

عکس میکرو ابرو قبل و بعد

عکس میکرو ابرو قبل و بعد

ضرورت بررسی ابروها پس از عمل میکروبلیدینگ

پس از اینکه عمل به اتمام رسید بلافاصله ابروهایتان را به دقت بررسی کنید تا در صورت نیاز تغییرات لازم و جزئی که مدنظر شماست یا ایراداتی که دارد برطرف شود. درصورتی‌که جایی از ابرو خالی مانده به آن دقت کنید و درخواست کنید که میکرو کار آن را پر کند. تمام دقت خود را بکار گیرید تا از نتیجه کار راضی باشید. البته به این نکته نیز توجه کنید که نتیجه نهایی پس از جلسه ترمیم مشخص خواهد شد و باید صبور باشید.

ضرورت اجرای دستورالعمل‌ها پس از میکروبلیدینگ ابرو

پس از انجام عمل و بررسی کار، حتماً دستورالعمل‌های لازم را بگیرید و سعی کنید در مدت 7 تا 10 روز اول در طی دوره بهبود به آنها عمل کنید. هرچقدر که این دوره به‌خوبی طی شود نتیجه بهتری خواهد داشت. در این روز از انجام فعالیت‌هایی که باعث تحریک پوست می‌شوند جداً خودداری کنید و از ورزش‌هایی که سبب تعریق می‌شوند همچنین از شناکردن اجتناب کنید.

به ابروهای خود دست نزنید و اجازه دهید که روند بهبود به طور طبیعی طی شود. اصلاً از مواد آرایشی استفاده نکنید و در معرض آلودگی، گردوغبار و نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

همان‌طور که اجرای دستورالعمل‌های پس از عمل مهم است، باید مراقبت‌های قبل از عمل را نیز به‌خوبی انجام دهید. همه‌ی این کارها در کنار هم به نتیجه دهی بهتر می‌انجامد و باعث می‌شود که شما ابروهایی زیباتر با ماندگاری بیشتر برسید. حتماً سعی کنید در زمان تعیین شده برای ترمیم مراجعه کنید. جلسه دوم ترمیم بسیار حائز اهمیت است چراکه پس از این جلسه شما شاهد نتیجه نهایی خواهید بود.

میکرو بلیدینگ

میکرو بلیدینگ

آیا میکروبلیدینگ ابرو برای همه مناسب است؟

طبیعتاً میکروبلیدینگ ابرو نیز برای همه افراد توصیه نمی‌شود؛ خانم‌های باردار، افرادی که سابقه بیماری‌های پوستی نظیر اگزما دارند، افرادی که پوست کلوئیدساز دارند (پوستشان پس از بهبود زخم، گوشت اضافی می‌سازد)، افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی نظیر پسوریازیس، افراد مبتلا به دیابت یا بیماری‌های نقص ایمنی، افرادی که بدنشان در انعقاد خون مشکل دارند،

افرادی که در اطراف پوست ناحیه ابرو زخم‌های باز دارند، افرادی که دارای عفونت‌های قارچی یا باکتریایی فعال هستند باید از انجام میکروبلیدینگ خودداری کنند و از روش‌های دیگری برای پرکردن و اصلاح فرم ابرو استفاده کنند.

پاک‌کردن میکروبلیدینگ ابرو

افرادی که از فرم ابروهای خود پس از میکروبلیدینگ راضی نباشند می‌توانند آن را پاک کنند. برای پاک‌کردن رنگ‌دانه‌ها می‌توان از حلال‌های مخصوص رنگ و یا از راهکارهای لیزری استفاده کرد. البته دقت کنید که در مدت 7 الی 10 روز پس از عمل، رنگی که روی ابروهای خود می‌بینید 40% تیره‌تر از نتیجه نهایی کار است؛ بنابراین فوراً تصمیم نگیرید و زود اقدام به پاک‌کردن میکروبلیدینگ نکنید چراکه نتیجه نهایی کار پس از جلسه دوم ترمیم مشخص خواهد شد.

مدت‌زمان لازم برای نتیجه دهی میکروبلیدینگ ابرو

بلافاصله پس از عمل میکروبلیدینگ نتیجه نهایی مشخص نمی‌شود؛ زیرا زخم‌هایی در پوست ایجاد شده‌اند ولی می‌توانید پرشدن ابروهای خود را تشخیص دهید. نتیجه نهایی میکروبلیدینگ پس از ترمیم نهایی که در فاصله 4 الی 6 هفته پس از عمل اولیه انجام می‌شود، آشکار می‌شود. پس از جلسه دوم زخم‌های ایجاد شده برطرف می‌شود و ابروها ظاهری طبیعی، زیبا و پر خواهند داشت و شما می‌توانید نتیجه نهایی کار را مشاهد کنید.

مدت‌زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی برای پرکردن و اصلاح فرم ابرو محسوب می‌شود. ماندگاری این روش حدود یک تا سه سال است که وابسته به عوامل مختلف تغییر می‌کند. عواملی مانند نحوه مراقبت از میکروبلیدینگ، بافت پوست، رنگ‌دانه‌های پوست، چربی پوست و… در میزان ماندگاری میکروبلیدینگ موثر هستند. لازم است در طول این مدت هر 12 الی 15 ماه یکبار برای ترمیم مراجعه کنید.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو نسبت به سایر روش‌ها

میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی برای پرکردن و اصلاح فرم ابرو است و ماندگاری آن وابسته به عوامل مختلف بین 1 تا 3 سال متغیر است. این روش در مقایسه با کاشت ابرو که هزینه خیلی بالایی دارد و یک عمل زیبایی تهاجمی است، هزینه مناسبی دارد و ظاهری طبیعی نیز به ابروها می‌دهد. جلوه‌ای که میکروبلیدینگ به ابروها می‌دهد به علت طراحی تارهای ابرو نسبتاً طبیعی به نظر می‌رسد که مانند کاشت ابرو نیست ولی نسبت به سایر روش‌ها طبیعی‌تر است.

روش میکروبلیدینگ برای کسانی که می‌خواهند ابروهای خود را پر کنند یا فرم آن را اصلاح کنند، روش مناسبی است و به علت داشتن نتیجه نسبتاً طبیعی همانند ابروهای واقعی همچنین هزینه مناسب مورد استقبال اکثر خانم‌ها قرار گرفته است علاوه بر این، این روش مانند سایر عمل‌های زیبایی نیاز به استراحت طولانی‌مدت ندارد و به‌راحتی می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید ولی باید دقت کنید که پس از عمل یکسری نکات را رعایت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

چرا میکروبلیدینگ ابرو در بارداری مضر است؟

پزشکان توصیه می‌کنند که خانم‌ها در دوران بارداری از روش‌های آرایش دائمی استفاده نکنند. اگر شما میکروبلیدینگ را در مراکز معتبر و بهداشتی و توسط افراد متخصص نیز انجام دهید، باز هم در دوران بارداری این کار توصیه نمی‌شود.

در دوران بارداری به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن مادر و تشکیل اعضای بدن جنین ممکن است خطراتی وجود داشته باشد لذا جزئی‌ترین اشتباهات هم به صدمات جدی منجر می‌شود؛ بنابراین اگر در دوران بارداری قصد انجام میکروبلیدینگ ابرو را دارید بهتر است آن را به زمان دیگری موکول کنید تا مطمئن‌تر باشد.

انتخاب فرم مناسب ابرو برای میکروبلیدینگ

برای انتخاب فرم مناسب ابرو باید دقت کنید. به نمونه کارهای متخصص دقت کنید و خواسته‌ها و انتظارات خود را بیان کنید تا متخصص، فرم مطلوب شما طراحی کند. به توصیه‌ها و پیشنهادات متخصص نیز توجه کنید زیرا باتوجه‌به تجربه و تخصصی که دارد و بر اساس فرم صورت شما پیشنهاداتی می‌دهد که با فرم صورت شما متناسب باشد. قبل از عمل در مرحله ترسیم فرم ابرو، به دقت زوایا و گوشه‌های ترسیم شده را مشاهده و بررسی کنید و پس از آن ادامه دهید.

آیا میکروبلیدینگ ابرو درد دارد؟

برای میکروبلیدینگ از ابزارهای مخصوصی استفاده می‌شود که 10 الی 12 سوزن ریز دارد تا بر روی پوست نقطه‌های ریزی ایجاد کند در این صورت داشتن درد و قرمزی پوست طبیعی است ولی نگران نباشید قبل از شروع کار بی‌حسی انجام می‌شود تا فرد هیچ‌گونه دردی را احساس نکند.

بسیاری از افراد ممکن است به علت ترس از درد ناشی از میکروبلیدینگ به سراغ این کار نروند ولی باید گفت که در طول فرایند عمل هیچ دردی را حس نخواهید البته ممکن است کمی احساس سوزش در ناحیه پوست ابرو داشته باشید که قابل تحمل است و نیازی به نگرانی و ترس نیست.

در آخر

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های پرکردن و اصلاح فرم ابرو است که ظاهری طبیعی در ابروها ایجاد می‌کند و از طریق ایجاد نقطه‌های ریز و واردکردن رنگ‌دانه در لایه زیرین پوست به‌صورت تارهای ابرو انجام می‌شود. این یک روش نیمه دائمی است و در مقایسه با سایر روش‌ها مزایای دارد که بیشتر افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند. میکروبلیدینگ هزینه مناسبی دارد و به دلیل طراحی تارهای مو، ظاهری طبیعی به ابروها می‌دهد.

دانستنی های آرایشی، بهداشتی

در بخش مجله آنلاین آرایشی زیبایی سالن زیبایی نیلسا، میتوانید مطالبی مفید در مورد تمامی خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید

  • 7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

7 نکته برای پوست سر سالم جهت داشتن موهایی قوی و براق

تغییرات ساده در برنامه مراقبت از موهایتان می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت پوست سر شما ایجاد کند. این می‌تواند به سادگی ملایم‌تر بودن هنگام شامپو زدن یا گاهی اوقات صاف کردن موهای موج دارتان [...]

  • عکسی از یک زن جوان با پوستی درخشان که به آرامی صورت خود را لمس می‌کند و از آنزیم تراپی پوست خود راضی است و لبخند ملایمی بر لب دارد. پس‌زمینه تصویر روشن و آرام است که حسی از محیط آرامش‌بخش یک اسپا را القا می‌کند.

آنزیم تراپی پوست و فواید معجزه آسای آن چیست؟

آنزیم چیست؟ آنزیم‌ها پروتئین‌هایی هستند که به عنوان کاتالیزور در واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، آنها سرعت واکنش‌های شیمیایی در سلول‌ها را افزایش می‌دهند بدون اینکه خود در این فرآیند [...]